Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem www.perfekcyjna.pl zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (zwana dalej Ustawą)
Usługodawcą jest firma B. P. TRADE Sp. z o. o., właściciel marki Perfekcyjna.pl,
dostępny pod adresem:
ul. Bistrica 2, Ruse 7002, Bułgaria, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji
Działalności Gospodarczej Bułgarii, wpisany pod numerem NIP: 117683174, VAT:
BG117683174 zwany także zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Perfekcyjna.pl można uzyskać:
- pod numerami telefonów Infolinii: 511 676 327
- korzystając z adresu poczty elektronicznej: sklep@perfekcyjna.pl
1. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą
osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która
dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Konsument - zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną
dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Kodeks Cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
4. Regulamin - niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach
sklepu internetowego Perfekcyjna.pl;
5. Sklep internetowy (Sklep) - serwis internetowy dostępny pod adresem
www.perfekcyjna.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać
Zamówienia;
6. Towar - produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
7. Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu
Cywilnego, zawarta pomiędzy Sklep Internetowy Perfekcyjna.pl a Klientem,
zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
8. Ustawa o prawach konsumenta - ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną - ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
10. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia
Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
11. Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem
podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym
Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz
informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
1. Wszelkie prawa do sklepu internetowego Perfekcyjna.pl, w tym majątkowe prawa
autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej,
sklepu internetowego, należą do Usługodawcy, a korzystanie z nich może
następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2. Usługodawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania
przez Użytkowników ze sklepu internetowego Perfekcyjna.pl, zapisywane są przez
serwer Usługodawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Użytkownika.
Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie sklepu internetowego
Perfekcyjna.pl na urządzeniach końcowych Użytkowników. Mechanizm ten nie
niszczy urządzenia końcowego Użytkownika oraz nie powoduje zmian
konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Użytkowników ani w oprogramowaniu
zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Użytkownik może wyłączyć
mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego.
Usługodawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować
utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze sklepu internetowego Perfekcyjna.pl.
3. Warunkiem złożenia Zamówienia w sklepie internetowym przez Kupującego jest
zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie
realizacji Zamówienia.
4. Przedmiotem sprzedaży sklepu internetowego Perfekcyjna.pl jest odzież oraz
pościel z nadrukami graficznymi do których prawa autorskie i majątkowe posiada
Usługodawca.
1. Klient przyjmuje do wiadomości, iż indywidualne ustawienia komputera mogą
powodować nieznaczne różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze
Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).
2. Kupując jeden z produktów w sklepie Perfekcyjna.pl, Klient przyjmuje do
wiadomości, iż produkt wymaga określonej dbałości, aby zachować
satysfakcjonującą jakość i stan wyjściowy produktu. Do każdego produktu dołączana
jest instrukcja prania oraz prasowania produktu. Zaleca się stosowanie do zaleceń
instrukcji w celu zachowania satysfakcjonującej jakości produktu.
3. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.perfekcyjna.pl.
4. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na
dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
5. Zamówienie jest skuteczne, gdy Kupujący prawidłowo wypełni formularz
zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który
towar ma być wysłany oraz numeru telefonu i adres e-mail.
6. Składając zamówienie, Zamawiający zamawia i potwierdza warunek zapłaty za
zamówienie w celu jego realizacji.
7. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z
Kupującym. Jeśli kontakt z Kupującym nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do
anulowania Zamówienia.
8. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na
wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów
rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT
korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Usługodawcę
również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z
rozporządzeniem ministra finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. w sprawie przesyłania
faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania
organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
9. W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie
danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Perfekcyjna.pl w celu ich
przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody,
Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich
usunięcia.
10. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w
celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący
powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta.
Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków
ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma
obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem
osób trzecich.
Utworzenia konta automatycznie dodaje Kupującego do Klubu Rabatowego
Perfekcyjna.pl, co uznaje się za zgodę Kupującego na otrzymywanie informacji o
nowych produktach, rabatach i promocjach.
11. Zakupów w sklepie internetowym Perfekcyjna.pl mogą dokonywać wyłącznie
pełnoletnie osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne
nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
Osoba dokonująca zakupów w sklepie internetowym Perfekcyjna.pl w imieniu osoby
prawnej bądź jednostki, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, a także w imieniu
dowolnej osoby trzeciej (takiej jak np. pracodawca) poprzez dokonanie zakupu
oświadcza, że ma należyte umocowanie do reprezentowania tej osoby lub jednostki.
12. Umowa może zostać zawarta jedynie w języku polskim.
13. Zamówienia w sklepie internetowym Perfekcyjna.pl można składać za pomocą
formularza dostępnego na stronie internetowej www.perfekcyjna.pl.
14. Procedura składania Zamówienia, o którym mowa w pkt. 13., każdorazowo
kończona jest skutecznym kliknięciem przez Kupującego przycisku „Potwierdzam
zakup”, co jest równoznaczne z potwierdzeniem przez Kupującego, iż formularz
zamówienia wypełniony został prawidłowo. Generuje to automatyczną odpowiedź
systemu, który na adres wskazany w formularzu wysyła wiadomość e-mail o
zarejestrowaniu złożenia Zamówienia. Potwierdzenie otrzymania oferty zakupu nie
jest równoznaczne z akceptacją oferty. Z chwilą niezwłocznego potwierdzenia przez
Sprzedającego otrzymania Zamówienia, o którym mowa w dwóch poprzednich
zdaniach, oferta ta wiąże Kupującego.
15. Jeżeli realizacja zakupu jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Kupującego
zostanie wysłana wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia
do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji jest oświadczeniem
Sprzedającego o akceptacji oferty.
16. Umowę sprzedaży na odległość między Sprzedawcą a Klientem uważa się za
zawartą w momencie otrzymania przez Klienta wiadomości na jego adres e-mail i /
lub SMS-a wysłanego na jego telefon po powiadomieniu przez Sprzedawcę, że jest
on gotowy do wysłania Towaru z zamówienia.
17. Umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą składa się z niniejszym
Regulaminem oraz żądanych i dostarczonych informacji przez Kupującego w sklepie
Perfekcyjna.pl.
18. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem potwierdzenia
przyjęcia Zamówienia przez Sprzedającego.
19. Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich złożenia.
20. Własność Towarów zostanie przeniesiona wraz z ich przekazaniem Kupującemu
po dokonaniu przez niego płatności. Dostawa Towarów zostanie potwierdzona
podpisem Kupującego dokumentu przewozowego dostarczonego przez kuriera.
21. Wszystkie produkty, w tym te objęte promocją / zniżkami, są sprzedawane i
dostarczane do wyczerpania ilości, nawet jeśli nie jest to wyraźnie określone na
stronie internetowej www.perfekcyjna.pl.
22. Składając zamówienie, Klient umożliwia Sprzedającemu skontaktowanie się z
nim w każdy możliwy sposób, gdy jest to konieczne w związku ze złożonym
zamówieniem lub zawartą Umową.
1. Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Usługodawca
poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu
zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
2. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich.
3. Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania zamówionego
produktu oraz czas dostarczenia go.
4. Orientacyjny czas przygotowania i dostarczenia zamówionego produktu wynosi
4-6 dni roboczych.
5. W przypadku opóźnienia dostawy z winy kuriera, Usługodawca składa reklamację
w imieniu Zamawiającego.
6. Zamawiający jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określanymi podczas
składania zamówienia. Wysokość opłat uzależniona jest od cennika firmy kurierskiej.
7. Usługodawca wysyła przygotowany Towar najszybciej jak to jest możliwe, Klient
nie ma możliwości wskazania określonej daty, na którą ma zostać doręczone
Zamówienie. Data, z jaką dostarczony zostanie Zamówienie, wynika z podanego na
stronie Produktu czasu realizacji oraz z czasu dostarczenia przesyłki ustalonego
przez wybranego przez Klienta przewoźnika.
8. JEŻELI KUPUJACY NIE ODBIERZE TOWARU PŁATNEGO PRZY ODBIORZE
ZOSTANIE OBCIĄŻONY KOSZTAMI PRZESYŁKI, KTÓRE PONIOSŁ
SPRZEDAJĄCY ( przeważnie jest to kwota 30 zł – kurier w dwie strony ). W
przypadku nieuregulowania powyższej kwoty kupujący trafi na listę dłużników w BIG
InfoMonitor. Powodem takich działań jest nie wywiązanie się z umowy kupna i
sprzedaży.
9. KUPUJĄCY za nieodebranie przesyłki pobraniowej (a co za tym idzie za nie
wywiązanie się z umowy kupna/sprzedaży), będzie obciążony KARĄ UMOWNĄ
zgodnie z art 483.1 (Można zastrzec w umowie, że naprawienie szkody wynikłej z
niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania niepieniężnego nastąpi
przez zapłatę określonej sumy (kara umowna)) w kwocie 100 zł.
1. Ceny Produktów podawane są w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto.
Podane ceny Produktów nie uwzględniają kosztów dostawy, które są zależne od
wybranego sposobu realizacji zamówienia, wartości zamówienia, przewoźnika oraz
wagi Produktów. Całkowita cena wraz ze wszystkimi kosztami, w szczególności
kosztami dostawy, jest podana po wypełnieniu przez Kupującego formularza
dostępnego na stronie internetowej www.perfekcyjna.pl, bezpośrednio przed
kliknięciem przez Kupującego przycisku „Potwierdzam zamówienie”.
2. Na każdy sprzedany towar Usługodawca wystawia imienny dowód zakupu
(fakturę).
3. Do wyboru Kupującego pozostają następujące sposoby zapłaty za zamówiony
towar:
●Kartą płatniczą VISA, MasterCard lub Maestro – za pomocą systemu
płatniczego „Paysera”, bez dodatkowych opłat dla klienta;
●Przelew bankowy – uiszczany na rachunek bankowy Sprzedającego, jak
poniżej:
Nazwa banku: Bank Getin
Adres banku: ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, Polska
Kod SWIFT: GBGCPLPK
Odbiorca: Paysera LT
Konto odbiorcy (IBAN): PL60156000132404802140000002
Tytuł przelewu : EVP3210005224740
WAŻNE:
1. Płatność musi być zrealizowana w ciągu 24 godzin od
potwierdzenia zakupu. W przeciwnym wypadku, zamówienie
zostaje automatycznie anulowane.
2. Ww. sposób zapłaty jest nieaktualny dla klientów Getin Banku.
●Płatność za pobraniem – uiszczana kurierowi przy odbiorze przesyłki, z
dodatkową opłatą w wysokości 2% od wartości zamówienia lub min. 4,50 zł
netto.
1. Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz Unii
Europejskiej.
2. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie
uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan
taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki
nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie
przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz
skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
1. Klienci korzystający ze sklepu Perfekcyjna.pl mają prawo do pozostawiania na
stronach sklepu komentarzy dotyczących produktów znajdujących się w
asortymencie.
2. Sprzedający ma prawo weryfikacji i odrzucenia komentarzy pozostawionych w
sklepie pod kątem ich zgodności z ogólnie przyjętymi zasadami współżycia
publicznego.
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od
umowy bez podania przyczyn informując o tym Usługodawcę w dogodny dla siebie
sposób w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu (podstawa prawna: art. 27
Ustawy o prawach konsumenta z dn. 30 maja 2014 r.).
2. W tym przypadku, produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, bez śladów
użytkowania (nie może być noszony, prany lub prasowany) ani zniekształcony.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące
wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
3. Konsument może zgłosić chęć odstąpienia od umowy na dowolnie wybranych
trwałym nośniku informacji. Rekomendowanym sposobem zgłoszenia chęci zwrotu
produktu jest wysłanie na adres mailowy sklep@perfekcyjna.pl formularza lub
informacji o decyzji odstąpienia od umowy. Wzór formularza do pobrania pod linkiem:
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY (formularz zwrotu/wymiany)
4. Niezwłocznie po otrzymaniu informacji o odstąpieniu od umowy Usługodawca
potwierdzi przyjęcie takiej informacji tą samą drogą, którą została ona przekazana.
5. Usługodawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny
sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, na własny koszt, nie później niż w
terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić
Produkt Sprzedawcy.
7. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca konsumentowi
dokonane przez niego płatności za rzeczy po odebrania towaru zwróconego oraz po
weryfikacji stanu towaru ze strony Sprzedającego.
8. Koszt wymiany lub zwrotu towaru zostanie przez nas poniesiony, w przypadku gdy
towar będzie :
●wadliwy lub
● niewłaściwego rozmiaru, lub
● nastąpi odstąpienie od umowy sprzedaży( zgodnie z art.27 ustawy z dnia 30
maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 r.poz.827).
W pozostałych przypadkach, produkt jest zwracany kupującemu, który ponosi
wszystkie koszty wysyłki.
9. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Usługodawcę, Usługodawca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
10. Zwrot lub wymianę towaru odbywa się poprzez zamawiania kuriera ze strony
Sprzedającego pod adres Klienta.
11. W przypadku zadeklarowanej przez Klienta chęci wymiany produktu na inny,
wymiana ta realizowana będzie niezwłocznie po otrzymaniu produktu podlegającego
wymianie. Odesłanie produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy w ciągu 6 dni
roboczych.
12. Produkty w promocji (od - 40%) oraz z outletu nie podlegają zwrotowi. W takim
przypadku jest możliwa tylko wymiana towaru.
1. Usługodawca zobowiązuje się do dostarczenia produktu wolnego od wad.
2. W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub wady prawnej, Konsument może
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, odstąpieniu od Umowy lub wymianie produktu
na wolny od wad.
3. Zaleca się jednak podanie przez Klienta w opisie reklamacji [pobierz
FORMULARZ REKLAMACJI
poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy
rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
3.1 informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
3.2 żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową
Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży; oraz
3.3 danych kontaktowych składającego reklamację.
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej efektywnego
otrzymania.
5. Jeżeli Konsument zażądał wymiany Produktu lub usunięcia wady albo złożył
oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a
Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że
żądanie to uznał za uzasadnione.
6. Sprzedawca jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub
usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. W
przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić
niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć
Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia
ceny).
7. Klient w razie odstąpienia od umowy albo żądania wymiany Produktu na wolny od
wad, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Produkt z powrotem
do Sprzedającego.
8. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji
Konsumenta lub do wykonania uprawnień Konsumenta wynikających z niezgodności
Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do
Sprzedawcy, Konsument może zostać poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie
Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres.
9. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania
sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę
np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
1. Administratorem danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu
internetowego w związku z zakupami jest firma B. P. Trade Sp. z o. o., właściciel
marki Perfekcyjna.pl.
2. W celu realizacji umowy sprzedaży sklep internetowy Perfekcyjna.pl gromadzi
następujące dane: imię i nazwisko, adres, numer telefonu. W celu lepszego
świadczenia usług gromadzimy i analizujemy na użytek wewnętrzny dane o płci oraz
datę urodzenia. Dane osobowe wykorzystywane w celu realizacji umowy sprzedaży
mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych
towarów do klienta.
3. Wymienione powyżej dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny
w celu realizacji umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
dotyczącymi uprawnienia do odstąpienia od umowy, zgłoszenia reklamacji, prawa do
rękojmi, czyli przez okres 5 lat. Po upływie tego czasu usuniemy Twoje konto,
uprzednio jednak zapytamy Cię w wiadomości email, czy nadal chcesz zachować
swoje dane w naszym systemie.
4. Twój adres email będziemy przetwarzać do czasu Twojej rezygnacji z
otrzymywania newslettera.
5. W każdym czasie masz możliwość wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych;
6. Twoje dane mogą zostać przekazane podmiotom, które pomagają nam prowadzić
wysyłkę wiadomości e-mail w ramach newslettera (np. wspierają nas w kampaniach
marketingowych), zapewniają wsparcie oraz działanie naszych narzędzi i systemów
teleinformatycznych (np. przechowywanie danych), realizują przesyłki oraz
zapewniają bieżącą obsługę prawną, przeprowadzają audyty etc., w tym, w ramach
powyższych czynności, także spółkom z naszej grupy kapitałowej.
7. W ramach Twojego KONTA OSOBISTEGO masz możliwość szybkiego
przeprowadzenia
- anonimizacji danych
- usunięcia konta
- edycji (zmiany, poprawy) pozostawionych danych osobowych
- ograniczenie przetwarzanych danych osobowych
- eksportu danych pozostawionych w naszym sklepie
1. Sprzedający w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi
odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu sklepu
internetowego Perfekcyjna.pl spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem
osoby lub osób trzecich bądź niekompatybilnością sklepu internetowego
Perfekcyjna.pl z infrastrukturą techniczną osób korzystających bądź próbujących
korzystać ze sklepu internetowego Perfekcyjna.pl.
2. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, Sprzedający nie ponosi
odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu
Zamówienia, wynikłe z podania przez Kupującego błędnych lub niedokładnych
danych, w tym w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu zamieszkania
lub siedziby, adresu dostawy, bądź błędnego lub niedokładnego adresu e-mail.
3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi
odpowiedzialności za blokowanie przesyłania wiadomości e-mail (lub usuwanie
wiadomoście-mail) przez administratorów serwerów pocztowych lub przez
oprogramowanie zainstalowane na komputerze osoby korzystającej z sklepu
internetowego Perfekcyjna.pl, w tym przez filtry antyspamowe.
4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedający nie ponosi
odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Kupującego lub osoby
trzecie w wyniku działania siły wyższej lub niezależnej od Sprzedawcy.
5. We wszystkich innych przypadkach odpowiedzialność Sprzedającego jest
ograniczona maksymalnie do wartości zamówionych i opłaconych przez Klient
Towarów.
1. Niniejszy Regulamin ma siły działania obowiązkowego dla wszystkich
użytkowników sklepu internetowego Perfekcyjna.pl.
2. Każde korzystanie z tego sklepu oznacza, że Klient:
(a) dokładnie przeczytał Warunki użytkowania i
(b) zgodził się je bezwarunkowo przestrzegać.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają
przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U.
2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U.
2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
(Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
4. Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z
wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane
przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie
z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296
ze. zm.).
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego
Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do umów zawartych przed zmianą Regulaminu
stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili złożenia zamówienia przez
Klienta.
6. Data opublikowania regulaminu 25.11.2019 r.
Dołącz do Klubu Zniżkowego perfekcyjna.pl i bądź na bieżąco z najnowszymi promocjami.